Det närmar sig!


... när man börjar drömma stress-drömmar om det =D

Fast ganska roliga sådana... Drömde först att vi var nere på plats
och skulle färdigställa allting... men som vanligt i sådana här drömmar (jag drömmer ofta sånt när jag har mycket att tänka på) så kommer man aldrig till skott, tiden går och man har glömt att göra massor eller absolut inte hunnit. I drömmen "kom jag plötsligt på" att det ju var lördag redan... och SHIT vi hade ju inte ens tittat på "att göra listan", nu måste vi ha glömt massor! Va fan vi har ju inte fixat blommorna, handlat eller nått?! Paniken.... tills jag insåg att piuuu det var ju "bara" fredag och vi fick skynda på.

I andra fasen i drömmen gifta sig min bror dagen innan mig, samma plats, samma gäster etc, och dagen efter vi. På kvällen på brorsans bröllopsfest beter sig alla gäster superdåligt! Folk blir kanonfulla, några börjar bråka och slåss etc. Det slutar i vart fall i att gästerna själva inser detta och tänker till och att jag går runt och säger "piuuu vad skönt, nu blev detta "övningsbröllopet" och vårt i morgon kommer bli superbra". Haha.

Tja... tredje delen i drömmen var att jag och A skulle på bröllopsresa, dock blev det inte utomlands utan till grannstaden... vi skulle på någon spaanläggning där och bo ett par dagar. På dagen vi skulle åka tänkte vi höra om vi kunde köpa varsin biljett på en "charterbuss" som ändå skulle dit... men det gick tydligen inte. Nästa steg i drömmen sitter vi ändå i bussen, vi "glömde av oss" och jag kommer på det i bussen och sitter och har panik hela vägen fram över "shit, vi fick ju inte åka?! Hur ska vi nu förklara för busschauffören att vi ändå glömde att gå av?".





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0