Imorgon åker vi!

 
Ska ju inte gifta mig på orten jag bor utan 80 mil söderut. Det ni. Så imorgon bitti åker vi nedåt för att ha en dryg vecka på plats till alla förberedelser. Har precis packat bilen full... snacka om sådan där ångest av att råka glömma nått * tusen. "Oops, ringarna....".
 
Nä, men jag tror och hoppas att allt ska vara med, och jag är glad att vi åkte en vända i påskas också, allt hade verkligen inte fått plats annars!!!
 
 
 
Och känslan när man lyckades få in allt i bilen, med nöd och näppe, och fästmannen utbrister "hmm... nu ligger nog alla mina betalkort och prylar i byxorna som jag packade ner i resväskan". Behöver jag säga att det inte är resväskan som syns på bild, utan den som är så långt underst man kan komma?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0