Det börjar lösa sig, det hära med kläder...

 
Så skönt! Nu är alla kläder inhandlade till blivande! Det enda som vi saknar är hans slips som vi beställt från nätet och hoppas på ska hinna komma.
 
Igår provade vi min klänning. Ja, jag säger vi eftersom den har snörning och blivande fick hjälpa till för att prova. Har haft lite is i magen gällande klänningen då den varit för liten, men igår gick den på! Och jag känner mig fin i den! Så skönt, en sten som lättar.
 
En annan sten som lättade var att jag letat bh som tusan... kombinationen axelbandslöst och stora pizzadegiga bröst är inte lätt... men så igår när vi hade snörat klänningen - som har näst intill en inbyggd korsett i sig - så testade jag att plocka av mig bh:n... och voila! Det går att ha den utan bh alls! SÅÅÅååå skönt. Ska bara köpa brösttejp för säkerhets skull.
 
Hmm och så hittade vi boleros till brudnäbbarna igår också samt att jag sydde till min egen... så ja, faktiskt har det mesta med kläder löst sig nu! Himlans skönt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0