Billiga underkläder!

 
Så himla bra!!! Nu har jag lyckats få tag på en axelbandslös bh, stay ups med blå rosett ("någonting blått"), vita spetstroror och ett par gördeltrosor med gren som går att öppna till brölllopet.... allt för en nätt liten summa på 317,50 kr!!!
 
BH:n köpte jag på Haléns - 2 st för 98 kr. Helt seriöst tyckte jag denna bh satt bättre än den ultimate strapless wonderbra som jag testade för ett par månader sedan!
 
 
Även trosgördeln kom från Haléns. Det man kan säga om denna är att det gäller att ta en/ett par storlekar för liten. Jag är en storlek 44 och beställde en i den storleken samt en i storlek 40, bara för att se. Jag kommer att behålla den i storlek 40 och den tyckte jag satt både bekvämt och höll in magen på ett snyggt sätt. Och priset? 149kr!
 
 
 
Och så köpte jag fina vita spetstrosor på H&M, de hade "ta 3 betala för 2" så jag fyndade ett par fina vita, får välja sen vilka det blir. Nöjd med dagens inköp =)
 
 
Sen då en bolero från La redoute Tyckte den var superfin och skön, rekomenderas! 79 kr!!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0