7 dagar till bröllop!!!

 
Hej där! Endast en vecka kvar till bröllop och mitt i allt det finns det inte tid eller möjlighet att uppdatera mig på två skilda bloggar. Av den anledningen kommer jag från och med nu endast att blogga på min ordinarie blogg, och det mesta där kommer att röra bröllopsförberedelserna. Så ni som läser här får gärna gå in på nedanstående länk och läsa istället =)
 
P.s. ni får hemskt gärna undvika att nämna denna blogg  på något sätt där, då det står saker i denna blogg som jag ännu inte vill att bröllopets gäster vet om eller ser.
 
Vi ses här!
 
 

Kommentarer
Postat av: fiffi

Hej! Vi har också grönt (och vitt) tema. tycker det är så himla fint! Jo då allt känns ganska rörigt, men mer och mer faller på plats för var dag. Känns på något sätt väldigt overkligt att den stora dagen närmar sig.... Men festhäftet är nästen klart, tårtor är beställda, väntar på klänningen som kommer i veckan eller veckan därpå osv... Så de löser sig nog, och framför allt så är maten fixad, så vilket fall som så slipper folk vara hungriga ;)

2013-04-21 @ 22:34:04
URL: http://lillafiffi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0