Haddelådeli!


ja... jag skriver ju tyvärr inte så mycket här just nu, så förstår att det kan va lite trist att hänga med. Vi har varit lite i en stiltje-period vad gäller planerande ... Vi började ju så himla tidigt så ett tag kändes det som om allt redan var klart =P Så är det förståss inte, finns ju hur mycket smådetaljer som helst att ordna med.


Vi planerar ganska snart en resa till närmsta IKEA (ganska långt bort från vår stad faktiskt) då vi ska köpa in de sista sakerna som man kan köpa i förväg. Sen har vi en del stora saker såsom ringar, kläder till fästmannen och underkläder till mig och han kvar. men i övrigt är det bara småfix med festhäften, bordsplacering, placeringskort etc kvar. Sen förståss allt sånt där som man inte kan göra fören dagarna innan.

I påsk ska vi också ta och åka ner genom landet dit som vi ska ha vårt bröllop. Då ska vi träffa catering-firman och gå igenom lite samt förhoppningvis vigselförrättaren. Ska bli kul! =)


Kommentarer
Postat av: Ulf Forsberg

Behöver ni en fotograf ni kan lita på?

Kolla på min hemsida www.ulfspicture.se

Fotobok ingår Inga extra kostnader

Jag bor i Bygdeå men vad gör det. Det kostar inte extra.

2012-01-29 @ 13:08:52
URL: http://www.ulfspicture.se
Postat av: K

Hej Ulf! Tack för erbjudandet, många fina foton på din sida. Vi har dock redan fotograf, och gifter oss sen heller inte här i Umeå utan 80 mil söderut i Sverige =) Men tack ändå.

2012-01-29 @ 15:49:51
URL: http://thoughtsoffhermind.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0