Vilka skor ska man ha?

Några faktum som bakgrund:

1. Jag går i princip ALDRIG i någon form av klackskor annars... inte ens stövlar. Har rejäla vinterkängor på vintern (bor i norr) och tennisskor, ballerina, sandaler, eller andra lågskor på sommrarna.

2. Vi ska ha ett utomhusbröllop och således gå mycket på gräsmatta

3. Utifrån ovanstående faktorier vill jag ha ett par skor som gör mig fri under dagen/kvällen. Vill obehindrat kunna gå, dansa, stå länge utan att få ont i fötterna.

4. Ändå skulle man ju vilja komma upp lite i höjd.... så...

HUR GÖR MAN?! =P





Båda dessa var fina, men dessa klackar skulle åka rakt ned i gräsmattan + att jag skulle bli ostadig.


Dessa har en bra och stabil klack men istället var själva skorna trista... tycker iaf jag.


Ballerinaskor då kanske?



Eller dessa fina?

Men på alla dessa låga skor tappar man ju just höjden! Vill ju gärna vinna lite höjd!




Trackback
RSS 2.0