Alla hjärtans dag, och bröllopet närmar sig!


Som vanligt är jag lite snål på att skriva här. Jag planerade ju så mycket i början att allt känns klart nu. Det är det naturligtvis inte dock =)

Idag är det alla hjärtans dag, en dag som många ser lite olika på. Visst kan jag hålla med om att vissa dagar görs så stora i kommersiellt syfte, och att man bör älska varandra varje dag - och visa det lite då och då. Men samtidigt tycker jag ändå det är mysigt med en dag då man kan lägga tid på det lite extra!

I morse fick jag en liten ask med te och choklad i av min sambo, och ett väldigt fint skrivet kort. I vanliga fall är han lite "dålig" på just den romantiska biten... men nu har jag väl skällt så mycket att jag lyckas få ur honom ett kort tillslut =S


I helgen som var åkte vi på en liten trip, hade inte att göra med alla hjärtans dag men det passade ju bra in ändå. Vi spa:ade lite och så gjorde vi en del sista inköp till bröllopet! Nu tror jag vi har allt som går att köpa i förväg... när det gäller dekoration i vart fall. Vi behöver ju fortfarande köpa ringar och kläder.

Ikväll blir det att laga middag ihop, dricka ett glas vin och bara mysa =) Svårt att förstå att det bara är 5,5 månader kvar nu!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0