Svalnande romance... ?


Haddelådeli!


Idag är det Söndag och vi är som sagt åter tillbaka till semesterbasen. Vår roadtrip runt Sverige börjar närma sig sitt slut, på Onsdag morgon åker vi hem igen. Sambon börjar att jobba sedan medan jag har en vecka till ledigt. Synd bara att det regnar hela tiden och aldrig blir någon riktig semester!


Har lite skämtsamma funderingar kring mitt och sambons förhållande...
Då vi kom ned på semestern hade min ena syster ordnat en jättefin överaskning åt oss, som förlovningspresent. Hon hade gjort ordning rummet vi skulle bo i med fin bäddning, rosenblad på sängen och så stod där en korg med vin, vindruvor, kex och ostar! Vi som var trötta efter 10 timmar i bilen somnade dock ifrån alltihopa och delade istället godsakerna med värdarna dagen efter. I dagarna har vi sedan bilat runt och träffat även min andra syster. Av henne fick vi mosserande vin och fairtrade choklad i förlovingspresent. Kvällen efter skulle vi sova på hotell i Gbg och hon tänkte vi kunde mysa till det då... men inte blev det av att vi delade det där då heller... somnade trötta efter dagens besök hos mammsen och sedan trängseln på ullared. Hmm... hur ska man tolka detta? Trött förhållande eller tröttsamt att vara på roadtrip? ;P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0