Funderade ett tag...

... på om jag skulle starta en blogg om detta eller inte... men what the heck - jag kör!

Har en blogg sedan tidigare men kände att detta med bröllop vill jag kunna diskutera fritt
, i mängder, och kunna få läsare som intresserar sig kring just bröllop - utan att nära och kära, som inte ens fått inbjudan ännu, får läsa det.

Här kommer jag publicera alla mina tankar om allting! Kommer att bli SÅ skönt att få skriva av sig om teman, fäger, klänning, dekoration etc etc utan att oroa mig över vem som läser eller att någon får reda på något "hemligt".

Lite kort om mig: Blev friad till i Maj i år, 2011, och planerar bröllop till Juli 2012! Men mannen i mitt liv!!! Vi är båda med i alla beslut som rör bröllopet, och han intresserar sig som tur är, men måste erkänna att det är mest jag som sköter all efterforskning och planering eftersom det är jag som tycker det är roligt! (Tilläggas kan att jag är långt ifrån den stereotypiska tjej-tjejen men såfort jag fick en ring på fingret förvandlades jag till en bridesillas ändå =P)

Nå, jag återkommer med inlägg om allt möjligt! Vi läses! =D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0