Diverse morgontrötta tankar...


Hallå där!
Blir inte jättemycket bloggat dessa dagar
, det är för att jag befinner mig på en semesterresa genom Sverge för att hälsa på familj och vänner. Dels är det inte jättebra internettäckning överallt och dels så vill jag ju ägna tiden åt de personer jag besöker. Det kommer att komma fler inlägg då jag åter är på hemmaplan, det kan jag lova, för det här med bröllop finns det ju tusen och åter tusen tankar kring =)

Rätt häftigt det där hur man ett helt år i förväg kan vara så engagerad och ha kommit så långt i planeringen. Men det är ju för att det är så roligt!!!

Nå, igår ösregnade det här och det har varit dåligt väder hela veckan. Vi kom att tänka på att denna tid nästa år är ganska nära vårt planerade bröllop och att risken är stor att det kan regna lika kraftigt då.... Vi har ju tänkt att ha ett utomhusbröllop.

Tanken är ju att ha partytält som skydd...
men om det regnar så kraftigt som igår kommer de inte att hjälpa - dessutom vart det ju väldigt kyligt i luften också... Nå, vi tror att vi kommit på en bra back-up plan.

Det får vara det för denna morgon, vet inte om folk orkar läsa dessa långa texter? =P Ha det fint! =)

Googlad bild...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0