Datum och årstid...


Hu... jag har blivit så ambivalent kring det datum vi satt son bröllopsdag... Vi har tänkt oss slutet på Juli. Beslutet kom utifrån flertalet saker:

* Jag vet med säkerhet redan nu att jag kan ta semester då.
* Han bör inte ha några problem med detsamma.
* Vi har våra gäster utspridda över hela Sverige så det underlättar om de förmodligen har semester också.
* Vil ville ha en sommarmånad med stor chans till fint väder.

Men nu har jag börjat fundera massor, speciellt efter att ha läst på forum på Bröllopstorget...

* I Juli har de flesta blommor och vackra buskar etc redan slagit ut och försvunnit
* Denna Juli har det regnat nästan hela... så vädret är ju trots allt inte så säkert...
* Om det blir soligt så blir det väldigt varmt, för svettigt för ett bröllop?

Hmm ja... det är saker som gör att jag funderar och tvekar... Samtidigt tror jag det blir mycket svårare att ta ledigt i Juni och det är inte lika säkert att andra har ledigt då heller...

SKITSVÅRT =S Ska man bara hålla fast vid det datum man haft kanske och hoppas på det bästa?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0