Blommor till borden.


För ett par dagar sedan testade jag att göra en bukett såsom jag tänker mig att vi ska ha nästa år.
Vi hade tänkt använda naturens blommor men jag insåg ju nu att det fanns inte så många kvar, de jag hittade kanske hade räckt till 3 liknande buketter.... nå, jag tror vi kör på samma idé ändå men kanske fyller ut med vita rosor som vi köper. Alternativet är att gå in på en blomsterhandel och köpa på sig en del ute-sommarblommor och använda. Vi har vårt bröllop utomhus i lantlig/skogs/sommarmiljö så utebuketter kommer passa fint och för mig känns det lite romantiskt också. Vet inte vad ni tycker om buketten?



Jag tänker mig nått liknande. Ormbunkar som ytterkant och så vita blommor i mitten.
Sen ska det knytas sidenband runt vasen. Det ska INTE vara detta band eller färg, testade bara med ett jag hade hemma. Det blir mer mörkt grönt på bandet och ev. ytterligare ett som är äppelgrönt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0