TodeloOOOoo!


Oj oj, här var det längesedan jag skrev, sorry! Är nog inte så många som följer denna blogg ändå =P Har haft en fantastisk helg! Här har det regnat och varit iskallt hela veckan men i helgen har det varit strålande sol! Just nu sitter jag och sipprar på ett glas rött och känner mig nöjd med helgen - hur ofta känns det så på en Söndag? Nä just det.

Nå... nått nytt kring the wedding då?
Tja... har börjat kika på Ebay och funderar på att beställa lite saker därifrån. Detta är vad jag lagt som bokmärken för att fundera lite på:


Band till dekoration. Vi ska ha två olika gröna i vårt gröna tema. Bl.a denna skogsgröna.
Den här är 19mm och 45meter lång och kostar 37kr inklusive porto.


Den andra gröna, samma mått, 37,50kr inklusive frakt.

Organzapåsar, 50st 10*15cm, 44,50kr inklusive frakt.

Vita rosenblad, 1000st för 29kr inklusive frakt.

Organzatyg, till löpare, en rulle på 25meter, 100kr inklusive frakt.

Murgröna/Vinranka på tråd, 27 meter, 21kr inklusive frakt.


Papperslyktor/lampor att ha i tälttaket, 15,47kr/st inklusive frakt...


Har alltså inte skickat efter något alls ännu, detta är vad jag funderar och är sugen på =)

Kommentarer
Postat av: Femromanz

Ser ut att du ska ha grönt tema.

Ebay vad är det för något?

Bra att du är anonym, det ska jag vara med på vår nystartade sida.



Lycak till!

2011-08-18 @ 19:05:49
URL: http://www.femromanz.blogspot.com
Postat av: Johanna

Jag har också spanat runt lite på ebay, dock har vi inte bestämt färgtema 100% - jag tycks inte kunna bestämma mig!

2011-10-12 @ 22:26:05
URL: http://mittdrombrollop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0