Hej hopp och bordsplacering och sånt.


Ja här har jag då inte skrivit mycket sista tiden =P Men det är för att det inte händer så mycket sörrni. Nästan så att jag blir lite uttråkad... i detta med bröllop alltså. Känns som om allt är klart typ, ett år i förväg, så jag vet inte vad jag ska ta mig för härnäst...

Visst finns det saker att göra
, massor, men det är sånt som liksom ändå inte är någon idé att göra ännu. Som att skriva ut alla inbjudningskort t.ex. Bättre att vänta tills det närmar sig dags, så att man hinner ändra i info eller liknande om det behövs.

Igår var jag på en större tillsällning, där det var bord utplacerade liknande som jag och sambon tänkt på vårt bröllop. Det känns lite extra kul att gå på större fester nu för man kan sitta och se med bröllopsögon och få tankar och idéer. För det första tänkte jag på detta med 60cm:s regeln man pratar om... jag tror att det var 60cm per bordsplats nu med nämligen och det tyckte jag kändes trångt! Gästerna fick typ sitta och klämma ihop armarna då de åt. Kan iof berott på att det även bakom var väldigt trångt. När vi på vår rad satt ned, och de på raden bakom oss (som då hade ryggarna mot oss) också satt ner, så stod stolsryggarna MOT varandra, ihop. Så trångt var det.... så jag satt och försökte se hur långt det var mellan borden och ska ta det med mig i våra tankar så att vi slipper behöva ställa borden så trångt själva! Det fick liksom inte att resa sig upp ens ifall inte först alla som satt på samma rad reste sig, gick åt sidan och sköt in sin stol, en i taget =P Galet!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0