Har ju helt glömt skriva om vigselförrättaren!


Tror jag i alla fall?
Vi har bokat! =D Sån jäkla tur vi hade alltså... småkikade lite på hur det fungerar det där att ta ut en vigselförrättare till en egen plats och så och förstod ganska snabbt att då bör man boka gärna ett år i förväg. Hörde av mig till landstinget i det län vi tänkt oss för att få en lista på de vigselförrättare som finns i länet. Ja, så började jag googla lite grann på de namn som fanns i närheten av den plats vi tänkt vara på... och hittade ett namn som jobbar inom samma branch som min syster gör. Kollade lite snabbt om hon kände till denna vigselförrättare och det gjorde hon! Hon rekomenderade denne varmt också!

Så vi hörde av oss och fick grönt! Så nu är det bokat =D Känns riktigt bra att personen som ska viga oss också känner min syster och också har fått goda ord från henne. Topp! =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0